|
Hlavní záhlaví
| Hrejsemnou, Pavel |
|
Název
| Psychologie barev v marketingu |
|
Vydání
| 1 |
|
Nakl. údaje
| IDEAIFY s.r.o. 2025 |
|
| IDEAIFY s.r.o. |
|
Popis (rozsah)
| 103 |
|
Typ obsahu
| text |
|
| text |
|
Typ nosiče
| online zdroj |
|
Ext.odkaz
|
Vypůjčit e-knihu
|
|
|
|
|
EXEMPLÁŘE
| Všechny jednotky |
|
ISBN
| (brož.)9990004212619 |
|
| (e-kniha)9788053028424 |
|
| (e-kniha)9788053028264 |
|
Anotace
| Odhalte skrytou sílu barev v marketingu!Už jste se někdy zamysleli, proč vás některé značky okamžitě osloví, zatímco jiné zapadnou? Proč je logo Coca-Coly červené a Facebooku modré? Odpověď leží v psychologii barev mocném, ale často podceňovaném nástroji, který dokáže ovlivnit vnímání, emoce a chování zákazníků.Tato komplexní kniha vás provede fascinujícím světem barev a jejich dopadu na marketing. Zjistíte, jak každá jednotlivá barva od vášnivé červené přes uklidňující modrou, energickou žlutou, luxusní zlatou až po elegantní černou komunikuje specifická sdělení a vyvolává konkrétní emoce.Naučíte se:Pochopit psychologický význam a kulturní asociace klíčových barev.Analyzovat barevné volby ikonických světových značek.Strategicky vybírat barevné palety, které posílí identitu vaší značky.Vyhnout se běžným chybám při aplikaci barev v marketingu.Využít barvy k ovlivňování nákupních rozhodnutí a budování silných emocí.Ať už jste marketér, podnikatel, designér, nebo jen chcete lépe porozumět světu kolem sebe, tato kniha je vaším průvodcem k ovládnutí jazyka barev. Přestaňte se na barvy dívat jen jako na estetiku a začněte je vnímat jako strategický nástroj pro váš úspěch! ereading. |
|
Náhled e-knihy
| https://core.palmknihy.cz/api/books/421261/preview.epub https://core.palmknihy.cz/api/books/421261/preview.pdf |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Systém. číslo
| 006621834 |
|
|