MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Článek
Hlavní záhlaví LinkGrendysa, David
Název LinkThe Influence of Customers’ Satisfaction Factors on their Behaviour in Co-creating a Company’s Services / David Grendysa
Popis (rozsah) 6 tabulek
Typ obsahu text
Ext.odkaz    Plný text 

EXEMPLÁŘE Všechny jednotky
Zdroj.dokument Ekonomická revue. -- Ročník 25, číslo 2, (2022), strana 37-42. -- ISSN 1212-3951
Poznámka Obsahuje bibliografii
Abstrakt This paper deals with the influence of customer satisfaction factors on customers’ behaviour in co-creating a company’s services. It has recently become one of the most interesting marketing topics. Additionally, since the field under study is also a new service in the consumer market, that is, self-service laundries, then this is an unexplored area of application of this theory in this new sector of services. In self-service laundries, the customers are largely involved in providing/receiving the service from the principle of this type of business; that is, the customers wash and dry the delivered laundry themselves. At the same time, their satisfaction with the service provided and related recommendations to potential customers, the assistance that they give to other customers and the provision of feedback to the company to aid the further improvement of its services play a substantial role here. Linking customer satisfaction measurement theory and consumer behaviour theory can show which service factors have a greater or lesser influence on customer satisfaction and demonstrate the link between customers’ satisfaction and their willingness to participate in the firm’s services. The results show which service factors influence customer satisfaction and identify a link between customers’ satisfaction and their willingness to participate in a company’s services..



Předmět. heslo Linkspotřebitelé
Linkspotřebitelské chování
Linkspokojenost
Linkspotřebitelská politika
Linkdoprovodné služby
Linkřízení vztahů se zákazníky
Linkveřejné prádelny
Linksamoobsluhy
Skupina Konspektu Link366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
MDT Link366
Link646/649


Systém. číslo 006510331


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC