MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.08.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Článek
Hlavní záhlaví LinkKubalová, Radka
Název LinkThe Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys / Radka Kubalová
Popis (rozsah) 3 obrázky, 4 tabulky
Typ obsahu text
Ext.odkaz    Plný text 

EXEMPLÁŘE Všechny jednotky
Varianta názvu LinkVýznam obrázku jako součásti popisu produktu při rozhodování spotřebitelů za přítomnosti návnad
Zdroj.dokument Acta academica karviniensia. -- Opava : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. -- Ročník 23, číslo 1 (2023), strana 32-41. -- ISSN 1212-415X
Poznámka Obsahuje bibliografii
Abstrakt According to the previous research about consumer behaviour, adding a decoy option to a choice set often increases the individual’s preference for one option over the other original option. The literature discusses the information format as one of the moderating factors with qualitative and pictorial information possibly weakening the decoy effect. To test this, this contribution uses the washing machine scenario of decoy effect previously examined where the decoy effect was found to not influence the consumer behaviour. In this paper, the experimental conditions were broadened when it comes to the image format accompanying the alternative description to examine the influence of specific images on the consumer choices to explain the previously reported failure to detect the decoy effect. In total, choices of 959 respondents from a set of the washing machines were collected and analysed using Chi-squared test. The current results indeed indicate the positive decoy effect when the product image was variable in the study design. However, no evidence was found that respondents’ choices would be directly influenced by the product image..



Předmět. heslo Linkspotřebitelské chování
Linkrozhodování
Linkproduktový management
Heslo MSVK Linkpopisy
Linkobrázky
Klíčová slova * kontextové efekty * návnada
Skupina Konspektu Link366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
MDT Link366


Systém. číslo 006505561


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC