MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Kniha
Hlavní záhlaví LinkDu Plessis, Erik
Název LinkJak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]
Vydání Vyd. 1.
Nakl. údaje Brno : Computer Press, 2011
Popis (rozsah) 256 s. : il. ; 23 cm

EXEMPLÁŘE Všechny jednotky
ISBN 978-80-251-3529-7 (brožováno)
Název originálu LinkBranded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of the brain and the brand
Poznámka Přeloženo z angličtiny
Poznámka Obsahuje bibliografii a rejstřík


Číslo nár. bibl. cnb002255253

Předmět. heslo Linkneuromarketing
Linkspotřebitelské chování
Linkobchodní značky
Linkmarketing -- psychologické aspekty
Linkpsychologie reklamy
Heslo MSVK Linkobchodní značky
Linkspotřebitelské chování
Linkneuromarketing
Linkpsychologie reklamy
Forma, žánr * populárně-naučné publikace
Skupina Konspektu Link658 - Řízení a správa podniku
MDT Link159.98
Link366
Link658.6
Link658.8
Link659


Systém. číslo 000528714


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC