MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.08.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Kniha
Hlavní záhlaví LinkFtorek, Jozef, 1973-
Název LinkPublic relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek
Vydání 2., rozš. vyd.
Nakl. údaje Praha : Grada, 2009
Popis (rozsah) 195 s. ; 24 cm

EXEMPLÁŘE Všechny jednotky
ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.)
Edice LinkManažer. Komunikace
Poznámka Obálkový podnázev: Teorie a praxe efektivního PR, aktivní a reaktivní PR, PR a komunikační kanály, PR a hegemonie mocenských elit, jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Bibliografie na s. 193-195
Poznámka Obsahuje bibliografické odkazy


Číslo nár. bibl. cnb001832919

Předmět. heslo LinkMínění veřejné - manipulace - příručky
LinkPublic relations - příručky
Heslo MSVK Linkhromadné sdělovací prostředky
Linkmanipulace (psychologie)
Linkovlivňování
Linkpropaganda
Linkpublic relations
Linkveřejné mínění
Linkzákazníci
Forma, žánr * příručky
Skupina Konspektu Link659 - Reklama. Public relations. Média
MDT Link316.7
Link659


Systém. číslo 000271265


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC