MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.08.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Kniha
Hlavní záhlaví LinkSpáčil, Aleš, 1966-
Název LinkPéče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti / Aleš Spáčil
Nakl. údaje Praha : Grada, c2003
Popis (rozsah) 116 s.

EXEMPLÁŘE Všechny jednotky
ISBN 80-247-0514-1
Edice LinkPoradce pro praxi
Poznámka Obsahuje bibliografické odkazy


Číslo nár. bibl. cnb001197129

Předmět. heslo LinkZákazníci - příručky
Heslo MSVK Linkjakost
Linkpsychologie
Linksociální komunikace
Linkspokojenost
Linkzákazníci
Forma, žánr * příručky
MDT Link658.8


Systém. číslo 000232965


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC