MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.06.2025. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Hlavní záhlaví LinkNový, Ivan, 1956-
Název Link(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold
Vydání 1. vyd.
Nakl. údaje Praha : Grada, 2006
Popis (rozsah) 159 s.

EXEMPLÁŘE Všechny jednotky
ISBN 80-247-1321-7
Edice LinkManažer. Prodej
Další původce LinkPetzold, Jörg
Poznámka Bibliografie na s. 159


Číslo nár. bibl. cnb001661001

Předmět. heslo LinkProdávající - zákazníci - vztahy - příručky
LinkProdej - příručky
LinkZákazníci - získávání a spokojenost - příručky
Heslo MSVK Linkjakost
Linkobchodní jednání
Linkprodávající
Linkprodej
Linkpsychologie prodeje
Linkslužby
Linkspokojenost
Linkvztahy
Linkzákazníci
Linkzískávání
Forma, žánr * příručky
Skupina Konspektu Link658 - Řízení a správa podniku
MDT Link159.9
Link316.6
Link338.46
Link658.8


Systém. číslo 000207499


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC