MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.08.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Kniha
Hlavní záhlaví LinkHorovitz, Jacques, 1947-
Název LinkJak získat zákazníka : kvalita služeb / Jacques Horovitz ; [z francouzského originálu ... přeložili Prokop Toman a Pavel Novotný]
Vydání 1. vyd.
Nakl. údaje Praha : Management Press, 1994
Popis (rozsah) 134 s.

EXEMPLÁŘE Všechny jednotky
ISBN 80-85603-45-4
Poznámka Název originálu: La Qualité de Service
Bibliografie na s. 133-134


Číslo nár. bibl. cnb000088689

Předmět. heslo LinkSlužby - jakost - příručky
LinkZákazníci - získávání - příručky
Heslo MSVK Linkjakost
Linkslužby
Linkspokojenost
Linkzákazníci
Forma, žánr * příručky
Skupina Konspektu Link658 - Řízení a správa podniku
MDT Link338.46
Link658.8


Systém. číslo 000134672


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC