MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Kniha
Hlavní záhlaví LinkFoster, Timothy R. V. (Timothy Richard Vernon), 1938-
Název LinkJak získat a udržet zákazníka / Timothy R.V. Foster ; [překlad Vilém Jungmann]
Vydání Vyd. 1.
Nakl. údaje Praha : Computer Press, 2002
Popis (rozsah) xii, 117 s.

EXEMPLÁŘE
ISBN 80-7226-663-2
Edice LinkBusiness books
LinkPraxe manažera
Poznámka Přeloženo z angličtiny
Název originálu: Customer care how to be better at-
Bibliografie na s. [113]
Obsahuje rejstřík



Předmět. heslo LinkZákazníci - komunikace sociální - příručky
LinkZákazníci - získávání a spokojenost - příručky
Heslo MSVK Linkpsychologie prodeje
Linkpsychologie trhu
Linksociální komunikace
Linkspokojenost
Linkzákazníci
Linkzískávání
Forma, žánr * příručky
MDT Link316.6
Link339.1
Link658.8


Systém. číslo 000134652


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC