MSVK logo Katalog Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě
 
 
  Přidat do mé schránky  |  Uložit/odeslat  

Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC
Formát Článek
Hlavní záhlaví LinkOstrožná, Jana
Název LinkProč nakupujeme : jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej / Jana Ostrožná

EXEMPLÁŘE
Zdroj.dokument Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. -- Ostrava : Vysoká škola báňská, Roč. 1, č. 1 (1998)-. -- Roč. 5, č. 3 (2002), s. 88-90. -- ISSN 1212-3951
Související díla Recenze na: Proč nakupujeme : jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej / Paco Underhill ; [z anglického originálu přeložil Aleš Lisa]. Vyd. 1.. Praha : Management Press, 2002. 



Předmět. kateg. Linkmerchandising
Linknákup
Linkovlivňování
Linkprodej
Linkprodejny
Linkzboží
Forma, žánr * recenze
MDT Link339
Link658.8


Systém. číslo 000011511


Zvolte formát: Standardní Katalogizační lístek Zkrácený záznam S návěštími polí S kódy polí MARC