|
Formát
| Článek |
|
Hlavní záhlaví
| Ostrožná, Jana |
|
Název
| 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku / Jana Ostrožná |
|
|
|
|
EXEMPLÁŘE
| Všechny jednotky |
|
Zdroj.dokument
| Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. -- Ostrava : Vysoká škola báňská, Roč. 1, č. 1 (1998)-. -- Roč. 5, č. 2 (2002), s. 110-111. -- ISSN 1212-3951 |
|
Související díla
| Recenze na: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka. Vyd. 1.. Praha : Management Press, 2001. |
|
Další původce
| Steinová, Martina, 1965-2012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Předmět. kateg.
| prodávající |
|
| psychologie prodeje |
|
| vztahy |
|
| zákazníci |
|
Forma, žánr
| * recenze |
|
MDT
| 658.8 |
|
|
|
|
|
|
|
Systém. číslo
| 000000015 |
|
|